Doradztwo Telekomunikacyjne, Outsourcing Telekomunikacyjny

Rozwiązanie, jakie oferujemy opiera się na utworzeniu zewnętrznego działu telekomunikacyjnego, realizującego zadania oraz rozwiązującego problemy.

Zarówno realizowane doradztwo telekomunikacyjne jak i projekt outsourcingu poprzedzony jest przeprowadzeniem audytu mającego na celu:

  • analizę wydatków telekomunikacyjnych firmy (racjonalizacja wydatków, cięcie kosztów);
  • dobór abonamentów, usług dodatkowych itp. w ramach bieżącej optymalizacji systemu.
Realizując outsourcing telekomunikacyjny oferujemy nadzór nad wdrożeniem oraz zajmujemy się efektywnym administrowaniem systemem telekomunikacyjnym poprzez:

  • przejęcie kontaktów z operatorami i dostawcami rozwiązań telekomunikacyjnych;
  • informowanie o nowościach ofertowych na rynku telekomunikacyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań, które po wdrożeniu w przedsiębiorstwie pozwoliłyby na redukcję kosztów telekomunikacyjnych i poprawę jakości otrzymywanych usług;
  • wdrażanie nowych rozwiązań;
  • serwis urządzeń oraz obsługę techniczną systemu;
  • zapewnienie obsługi formalnoprawnej wszelkich aspektów związanych z telekomunikacją.
Wszystkie działania realizowane w ramach outsourcingu są opisane w kwartalnych raportach.

Korzyści:

  • natychmiastowa reakcja na problemy;
  • szybki dostęp do aktualnych informacji i specjalistycznej wiedzy;
  • dopasowanie rozwiązań i technologii do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa;
  • znaczna redukcja kosztów.
« wróć
imię i nazwisko / nazwa firmy:
treść wiadomości: Wpisz wynik działania: 4 + 8
( aby udowodnić, że nie jesteś spam-robotem )

dane kontaktowe